Translate

wtorek, 3 marca 2015

Myszka Minnie

Szukałam natchnienia w internecie: jaki kolejny strój do sesji fotograficznej dla niemowlaka mogłabym wykonać.
Zachwyciło mnie kilka pomysłów, np. żyrafa, syrenka, kwiat. Ale internauci prezentowali świetne ubranka dla myszki Minnie.
Postanowiłam - i ja wykonam swoją.
Czapeczkę, tzw. bułkę z masłem, wydziergałam szydełkiem bardzo szybko.
Następna była czerwona spódniczka, połączona z białymi majteczkami a na końcu buciki.
I te ostatnie, choć najmniejsze, zajęły mi najwięcej czasu, wymagały kilku prób.
Jako modelka posłużyła lalka mulatka.
Spódniczka zjeżdżała z niej a czapeczka spadała na oczy :) Sesja była trudna, ciągłe poprawki :)
Chyba nie będą spadały z małych nóżek.
A bez modelki ubranko tak wygląda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz