Translate

sobota, 29 grudnia 2018

Pierniczek Polska

Tydzień przed 11 listopada 2018 czyli przed 100 rocznicą odzyskania niepodległości Maciej wpadł na pewien pomysł. Zapytał mnie, czy miałabym na tyle wolnego czasu by zrobić pierniczki w kształcie Polski? Dla uczczenia Święta Niepodległości w naszej pasiece? Przy sprzedaży miodu klienci dostawaliby taki prezent.
Czas oczywiście tak ale foremki nie miałam, ale znałam kilka sklepów internetowych, gdzie mogłabym zamówić.

I nie myliłam się. W jednym z nich zamówiłam foremkę w kształcie mapy Polski. Obsługa była bardzo sprawna, gdyż za trzy dni odebrałam paczkę.


Ciasto chłodziło się już od kilku dni w lodówce, więc zaraz po otrzymaniu przesyłki zabrałam się za pieczenie. Przede wszystkim moja ciekawość co mi z tego wyjdzie nie dawała mi spokoju a na dodatek do 11 listopada zostały cztery dni.


Z lukrowaniem też nie czekałam zbyt długo.



Potrzebowałam pierniczki nie tylko do sprzedaży miodu ale i dla dzieci z sąsiedniej miejscowości na wieczór pieśni patriotycznych.
I zrobiłam. Spodobały mi się efekty mojej pracy.


Ależ ta Polska jest piękna!
I powiadomiliśmy naszych pasiecznych klientów o tym, że z okazji Święta Niepodlegości przy zakupie bezpośrednio u nas produktów z naszej Pasieki Smoleckiej dostaną taki piernik.


Czy się spodobało? Mam nadzieję, że tak. Na niepodlegościowy piernik załapali się nie tylko bliżsi czy dalsi sąsiedzi pasieki ale i zagraniczni klienci, którzy cenią nasz miód i akurat do nas zawitali.

Jak wpadniemy na jakiś kolejny pomysł, chętnie zrobię coś nowego.

A póki co ... naprawdę jeszcze Polska nie zginęła póki my Polacy żyjemy, pracujemy, tworzymy itp.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz