Translate

wtorek, 22 stycznia 2013

Kolczyki z bransoletkami

Skoro umiałam wydziergać kolczyki i bransoletki, postanowiłam zacząć tworzyć komplety.

Pamiętam jak podczas urlopowego pobytu w Egipcie siedziałam, opalając się przy basenie i dziergałam niedawno wymyślone przeze mnie bransoletki. 
Byłam zachwycona swoim pomysłem wykonania na szydełku sztywnych, błyszczących bransoletek. Przyznam, że moje rękodzieło przyciągało wzrok osób przechodzących obok. Nie jest to codzienny widok - kobieta z szydełkiem i to przy basenie.
A zdjęcie?
Zdjęcie zrobiłam w czasie imprezy andrzejkowej. Talerz był czysty :)

A jak już miałam w swoim warsztacie pracy bawełniane nici w kolorze lnianym oraz drewniane koraliki i guziki - powstał jeden z moich ulubionych kompletów.

 

Tutaj dla Dorotki kolczyki i bransoletka "pozytyw i negatyw".
















Komplet pomarańczowo - zielony powstał dla Cioci Izy, która zaraziła mnie miłością do tego pierwszego koloru.




















 

 I tutaj jeszcze próby połączenia bordowych nici z białymi koralikami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz