Translate

piątek, 3 stycznia 2020

Wybuchowe urodzinowe pudełko z pierniczkami

Tak wspaniale się złożyło, dwie moje prace zostały połączone, pierniczki zapakowałam w eksplodujące pudełko.

Urodzinowo ... dwie moje znajome chciały sprawić nietypowy prezent swoim mężom.


Pierniczki miały być z samolotem, łódką, psem husky i oczywiście bieliźniane też powinny się tam znaleźć.





Jak je opakować? Dla pierniczków serduszek zrobiłam mini pudełeczka dopasowane do rozmiarów ciasteczek, nazwałam je tornisterkami.


Tornisterki z serduszkami w środku oraz kilka pasujących ozdób przyczepiłam do ścian eksplodującego pudełka. W wieczku natomiast umieściłam życzenia.



Całość "pękała w szwach".


Mam nadzieję, że prezenciki i życzenia się spodobały, pierniczki zostały zjedzone i smakowały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz