Translate

niedziela, 6 października 2019

Pierniczki kwietne łączki

Przed kilkoma miesiącami zachwycił mnie podpatrzony w sieci pomysł ozdobienia pierniczków kwietnymi łączkami.
Zapamiętałam. Pomysł czekał na swoje "10 minut".

Przy pierwszej okazji wypróbowałam namalować lukrem swoją łąkę.


Ale zamiłowanie do kreatywności nie pozwalało mi powtarzać wciąż tego samego.
Wybrałam też inną formę, kwiaty na serduszku, dlaczego nie?


Drobnymi kroczkami powstawały nowe kwiatki.





Lub też jeden rodzaj na danym ciasteczku.



A jak już brakowało mi pomysłu na kolejną formę kwiatka, sięgnęłam do kształtów kwiatostanów i spodobał mi się baldach, który wykorzystałam na kolejnych ciasteczkach.


Pewnie tworzyłabym nowe ... ale nie miałam już więcej upieczonych pierniczków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz