Translate

niedziela, 24 listopada 2013

Torebka na ... telefon

Któż jak nie córka mógł mnie prosić o zrobienie etui na telefon komórkowy?
A skąd taki pomysł? Z potrzeby a może raczej chęci posiadania przy sobie telefonu w trakcie jeżdżenia na rolkach, w spodniach bez kieszeni.
Z czego wykonałam to etui?
Ze starej torebki. Ponoć kobiety są zbieraczkami. W pewnym sensie ta teza się zgadza. Ja zbieram różne materiały, z których mogę wykonać jakieś rękodzieło. Dlatego też nie wyrzuciłam zniszczonej torebki.
Kolejnym krokiem był wybór guziczka - to zrobiła córka. Nici do obszycie etui dobrane zostały "pod guziczek" :)



Ostatnio pojawił się pomysł wykonania na szydełku prostych etui na telefony.
Wydziergałam prostym ściegiem, tzw. słupkami, taki oto komplet.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz