Translate

wtorek, 26 listopada 2013

Wieniec adwentowy

Towarzystwo Przyjaciół Smolca rozesłało zaproszenia na warsztat, który miał być poprowadzony przez panią Anię Sztraube z wrocławskiej kwiaciarni Bławatek
Podczas warsztatu zaplanowane było tworzenie wieńców adwentowych.
Wszyscy, którzy się zgłosili dostali niezbędne materiały do wykonania adwentowej ozdoby.
Pod czujnym okiem instruktorki i oczywiście zgodnie z jej wskazówkami wykonaliśmy wieniec ze świeżych gałązek. I to chyba była najbardziej pracochłonna część. Pozostało umieszczenie świec na wieńcu i zdobienie.


Zdjęcie: Towarzystwo Przyjaciół Smolca
Ja wybrałam dwa rodzaje szyszek, korę brzozy, suszone plasterki jabłek, czerwoną wstążkę i sztuczne jabłka.
Choć na początku zupełnie jeszcze nie widziałam jak skomponować ze sobą wszystkie wybrane przeze mnie ozdoby, po paru próbach ułożenia ich na wieńcu powstało coś takiego.



Teraz moja praca czeka w chłodnym miejscu na pierwszą niedzielę adwentową.
Zapalimy pierwszą świecę.


6 komentarzy:

  1. Pani Agnieszko, wieniec jest piękny! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Takie prace wykonuję z wielką radością :)

      Usuń
  2. Pragnę poinformować, że nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Zapraszam do zabawy i pozdrawiam serdecznie!:) pamietnikmatkiwariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, dziękuję! Dopiero dzisiaj przeczytałam komentarz. Jeszcze nie wiem "z czym to się je" ale chętnie wezmę udział.
      I ja pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń