Translate

niedziela, 14 lipca 2013

Kołnierzyki szydełkiem

Siostra nakłoniła mnie do zrobienia kołnierzyka.
Wcześniej poprosiła, wręcz zażądała bym poszukała jej schematów szydełkowych kołnierzyków, ponieważ też miała ochotę jakoweś wydziergać - w końcu w obecnym czasie są bardzo modne :)
Szukałam, znalazłam a takie wykonałam:




Ale zrobiłam je na podstawie gotowych wzorów, umieszczonych w internecie, w związku z tym bardzo popularnych. Chciałam zrobić kołnierzyk z odrobiną (chociaż) własnej inwencji.
Przejrzałam bogate zasoby czasopism z robótkami ręcznymi. I w gazetce z roku 2004 znalazłam wzór serwetki z rozetkami, które bardzo lubiłam.


Postanowiłam coś z tymi rozetkami pokombinować.





Szydełkowałam 2 dni, prułam i od nowa, i prułam, i szydełkowałam. W efekcie powstał taki oto kołnierzyk.

















 


Potem następny - do bluzki lub sukienki z dekoltem w tzw. serek.


Teraz próbuję różnych kolorów. Zaczęłam od granatu. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz