Translate

niedziela, 9 kwietnia 2017

Pierwsze świece z suszonymi kwiatami

Od momentu, gdy pierwszy raz zobaczyłam zdjęcia świeczek z suszonymi roślinkami, marzyłam o tym by nauczyć się takie tworzyć.
I pewnego zimowego dnia dostałam wiadomość: "w poniedziałek jedziemy robić świeczki z kwiatkami, dołączysz do nas?"
Dołączyłam.
W Spiżarni artystycznej u Ewy, w miejscowości o pięknie brzmiącej nazwie Kryształowice czekało mnóstwo zebranych latem i starannie wysuszonych kwiatów i liści.


foto: Gosia Skoczylas

Mnogość nazbieranych ubiegłego lata roślin sprawiała trudność w zdecydowaniu się, które wybrać.

Pod okiem Ewy wykonałam dwie świece.

foto: Gosia Skoczylas

foto: Gosia Skoczylas
Zdecydowałam, że w mojej pracy umieszczę floksy i margaretki.

foto: Gosia Skoczylas

foto: Maria Agnieszka Klimowicz

foto: Maria Agnieszka Klimowicz
Zbieram i suszę już roślinki do kolejnych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz