Translate

niedziela, 12 lutego 2017

Kąpielowe serduszka

Córka obdarowała mnie urodzinowo książką "Cukiernia kosmetyczna" Adriany Sadkiewicz. Piękny prezent i taki "na czasie".


Z apetytem na naukę tworzenia nowych naturalnych produktów kosmetycznych zabrałam się do pracy.
Z kilku białych składników dostępnych w każdym domu wyrobiłam piaskowe ciasto.


Jako wzór wybrałam babeczkę kąpielową z goździkami.


Na dnie silikonowych babeczek o kształcie serca, zgodnie z przepisem, położyłam po kilka aromatycznych goździków.
 

Przysypałam moim ciastem o konsystencji zwilżonego piasku i babeczki były gotowe.


Pozostało mi jeszcze poczekać dobę na utwardzenie się musujących, aromatycznych serduszek kąpielowych.
Niecierpliwość jednak nie pozwoliła mi czekać 24 godzin. Trochę przyspieszyłam :) Babeczka trzymała się w całości.


Jeszcze jeden etap mojej ciekawości pozostał niezaspokojony - czy na pewno będzie zachowywać się w wodzie jak musująca kula kąpielowa?
I jest!


Oprócz efektów wizualnych moje nowe dzieło posiada a właściwie posiadało (gdyż już zużyte) właściwości pielęgnacyjne, dzięki zastosowanym składnikom, np. olejowi kokosowemu nieoczyszczonemu, olejkom cynamonowemu i goździkowemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz