Translate

środa, 30 listopada 2022

Bombki decoupage 2021

Gdy ubiegłej jesieni sięgnęłam do pudła z materiałami do rękodzieła, wyciągnęłam z niego pisanki zdobione różnymi technikami. I te pisanki przypomniały mi o wspaniałych warsztatach, w których dane mi było brać udział. Przez wiele miesięcy nic nie zrobiłam metodą decoupage. Zatęskniłam za tą techniką, za warsztatami, a że święta Bożego Narodzenia były tuż tuż, zaczęłam pracować nad bombkami.
Wreszcie znalazłam sposób na wykorzystanie pięknych serwetek otrzymanych od Basi i razem z Gosią spędziłyśmy kilka wieczorów tworząc kolorowe bombki.


Dużo było tego wycinania, tym bardziej, że z każdym wybranym przeze mnie motywem chciałam stworzyć po trzy bombki w różnych rozmiarach. Do wycinanek wykorzystywałam każdą wolną chwilę.

Ostatecznie powstały cztery różne wzory.

Ten jak mi się na początku wydawało, był moim ulubionym.


Końcowy efekt był taki. W zależności od światła wzór z moich ulubionych serwetek inaczej przedstawiał swoje piękno. W dzień pokazywał się jako niebiesko - złoty


Wieczorem, przy sztucznym świetle przebijało w nim złoto.


Wraz z postępem prac przy bombkach z pierwszym wybranym motywem, o którym myślałam, że będzie jedynym, zaczęłam nabierać coraz większej ochoty na wykonanie kolejnych, w zupełnie innej kolorystyce.
Wybór serwetek był ogromny. Ja zapragnęłam sprawdzić duże kwiaty.


Z wielkiego pudła zgromadzonych serwetek wybrałam kolejny wzór i z nim również wykonałam komplet bombek.


Ale motywów, które mi się podobały było więcej.


W tych urzekła mnie spokojna kolorystyka.


Na koniec, dla odmiany wybrałam niebieskie wzory.


Ostatecznie, z jednej, no może dwóch planowanych, w ciągu kilku wieczorów powstało kilkanaście nietłukących się bombek.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz