Translate

sobota, 14 sierpnia 2021

Pierniczkowy przedświąteczny warsztat

Przedświąteczne pierniczki wciągnęły mnie ubiegłej jesieni (a może już zimy) bardzo mocno.

Stół wyłożony był świeżo upieczonymi ciasteczkami, ciasteczkami z wylanym lukrem i gotowymi już, z ozdobami. I tak przez wiele dni. Ale sprawiało mi to ogromną radość.

Po raz pierwszy zdecydowałam się na zdobienie dużych choinek i gwiazd.




Ale były też i mniejsze gwiazdy, moje ulubione. Po raz pierwszy gwiazdeczki dostały kropeczki.

Były i domki.


Małe choinki, ludziki.



Bombki.



I nowość - miałam ochotę zacząć tworzyć Mikołaje ale skrzaty wychodziły.


Na koniec zostały mi prostokątne ciastka i lukier biały, zielony oraz czarny. Ostatkiem sił, tuż przed północą 22 grudnia szybkimi machnięciami lukrem wymalowałam zimowe widoczki.

Wykorzystałam do promowania produktów z ula.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz