Translate

piątek, 18 stycznia 2019

Pojemniki na herbatki

Przed kilkoma miesiącami, gdy już pokochałam decoupage, przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Chodziło o pojemniki na herbatki.
Puszka po kawie od kilkunastu lat służyła nam do przechowywania herbaty. Ale było jeszcze pudełko z surowego drewna.
Pomyślałam więc, że ozdobię tak by stanowiły komplet.
Znalazłam herbaciane serwetki.


I tylko wolnego czasu brakowało. Ale w zanadrzu był luźniejszy styczeń.
I nadszedł, więc do dzieła.


Kawowe zdjęcia i opisy zniknęły pod herbacianymi fragmentami znalezionych serwetek.


Ale zostawały mi puste pola. I czegoś mi tu brakowało.
I znowu moja ulubiona ziołowa serwetka stała się pomocną. Liście różnych ziółek doskonale pasowały do mojej koncepcji ożywienia i zamaskowania braków.


Nawet moje dziecko niechętne zdobieniu drewnianego pudełka uznało, że teraz jest ładniej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz